Известие

Collapse
No announcement yet.

Дави се при запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ами откачаш гумената тръба, която почва от въздушния филтър и стига до жилото на газта, върху нея е дебитомера и маркуча за вентилацията, вътре е клапата, отваряш, бършеш навсякъде до блясък, даже ръба на клапата и готово.
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #32
      Ами откачаш гумената тръба, която почва от въздушния филтър и стига до жилото на газта, върху нея е дебитомера и маркуча за вентилацията, вътре е клапата, отваряш, бършеш навсякъде до блясък, даже ръба на клапата и готово.
      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

      Comment


      • #33
        Сега може би си даваш отговор на въпроса - Защо станахме монтьори?

        Comment


        • #34
          Сега може би си даваш отговор на въпроса - Защо станахме монтьори?

          Comment


          • #35
            Така след почистването на дроселовата клапа,колата си пали нормално,клати обороти много рядко и то в определени граници,но започна да подържа по високи обороти.При студена кола,докато загрее до 90 градуса при изключване от скорост си подържа около 1500 оборота и това е до самото спиране,и чак след това се успокоява и оборотите падат до 850-900.Странна работа, едно чистене да повлияе толкова, след като компютъра контролира притука на гориво и въздух,но както и да е.Та питането ми е някой има ли представа на какво се дължи това и как се оправя
            Alfa Romeo 156 TS 2.0 '99

            Comment


            • #36
              re:

              Само не разбрах едно:никой от вас не сподели променя ли ви се разхода при този проблем,т.е отразява ли се това след като загрее?Аз имам абсолютно същия проблем на GTV-то,имах го и на 146-та,но след добавка изчезна,та последни път като сипах в Карнобат,карах до Пловдив-по бързо от обикновенно,в града само ръчки и нещеш ли 14.5 смесено,взех да се притеснявам....ламда сондата ми на диагностика включва след около4-5 мин.всичко друго е наред(диагностиката беше преди 1600км.)Сега я карам нормално за да я засеча,ако ми даде над 14 градско....помагайте със съвети!Колкото до ултразвук,ако се наложи и някой от Пловдив знае "истински" маистор-мерси предварително
              GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от frame
                Странна работа, едно чистене да повлияе толкова, след като компютъра контролира притука на гориво и въздух,но както и да е.Та питането ми е някой има ли представа на какво се дължи това и как се оправя
                Когато по клапата остават налепи или има други мизерии, които пречат на нормалното затваряне на дроселовата клапа, компютъра затваря - а всъщност тя не е докрай затворена и си влиза още въздух, така компютъра се лъже и ......
                резултат нестабилна работа - мени, клати обороти и т.н.
                ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                Comment


                • #38
                  Съжалявам,че сега включвам по темата,но притежавам 156 1,8 ТС от скоро.Колега,да не би да си добавил една излишна 0 след дес.точка?
                  Това все пак са 5 микрона.С какъв прибор са измерени тези 5 микрона?
                  иван к

                  Comment

                  Working...
                  X